Inici / Actualitat / Cal enganyar al consumidor de pomes?

Cal enganyar al consumidor de pomes?

Fa temps que em volta pel cap aquesta qüestió, cal enganyar al consumidor de pomes?

Crec que la tendència del consum actual de pomes a Catalunya està estancada o decreix. Doncs per què ens arrisquem a posar fruita que no té el seu òptim de qualitat en el mercat.

Em refereixo, sobretot a la varietat de poma Granny Smith. Aquesta varietat de poma comença a tenir els seus òptims de qualitat a mitjans d’octubre, per quina raó en cullen el mes d’ agost i setembre ?

La raó que em donen és que el mercat la demana.  Però qui és aquest mercat? Són les persones reals que mengen normalment pomes?

I a què treu cap tot això, doncs que ahir una meva amiga ( gran consumidora de pomes) m’explicava que havia anat a comprar pomes i li van donar Granny Smith. Eren inmenjables (  no m’estranya ). I es plantejava no comprar mai més pomes.

De veritat el sector es pot permetre perdre un sol client, per guanyar uns euros enganyosos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ús de cookies

Com la majoria de llocs web, fem servir cookies. Si continueu navegant, entenem que tenim el vostre permís política de cookies, més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies